
xa0 به دلایل مذهبی از هم جدا شدیم او فکر میکرد خداست و من قبولش نداشتم...
ادامه مطلب
تو را دوست میدارم به اندازه وسعت قلبم،حس وجودم...تو را دوست میدارم،تا آنجا که دوست داشتنی هست،عشقی هست،تو هستی!تو را دوست میدارم،بخاطر خودت،بخاطر بودنت،برای زندگی...تو را دوست میدارم،برای درکنار هم بودنها،برای خاطراتمان،برای همه چیز!تورا دوست میدارم،بخاطر دلتنگی ها،انتظارها،به تو رسیدن...تو برای من یک روز عشقی،روزی که میفهمم باتمام وجودم تورا دارم...تورا دارم تا همیشه و بخاطر همیشه بودنت است که تورا دوست میدارم...تورا دوست میدارم،چون بالاتر و پاکتر از هر حسی است...ای حس ناتمام من...
ادامه مطلب